Annons:
Etikettandar-spöken
Läst 2502 ggr
Missunderbar
9/3/18, 1:14 AM

Hörde någon viska

Hej. Jag googlade om detta och såg att det fanns några här inne som har upplevt liknande.. Kan berätta hur det gick till.. Jag ligger i sängen, min sambo sover ryggen mot mig. Då jag är sjukskriven(bruten fot) så har jag ju då vänt på dygnet därför jag är vaken nu. Nu till saken. Jag ligger på sidan och kollar på tv när först känner en någon liksom andas i örat? Jag reagerade inte först då jag trodde det var min sambo som andas på mig. Men sen hörde jag någon viska högt mitt namn, sen vad gör du?. Sen mitt namn igen.. kall luft typ(håret rörde sig!!!) Jag vänder mig om hastigt och ser att sambon fortfarande ligger bort från mig! Har sån panik nu. Vafan va det jag upplevde? Jag är klarvaken.. Behöver jag vara rädd? Håren på kroppen reste sig direkt

Annons:
Davbjo
9/3/18, 8:05 AM
#1

Jag tycker att det låter väldigt mycket som en hypnagog hallucination. Då din egna upplevelse och minnesbild är det enda som står till buds så tycker jag att det låter som det mest sannolika.

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

[Wijnja]
11/24/18, 6:39 PM
#2

Nej behöver du hjälp med utredning jag tar inte betalt är ghosthunters

Davbjo
11/24/18, 7:41 PM
#3

#2: Hur utreder man ett spöke?

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

[Wijnja]
11/25/18, 4:26 AM
#4

Ja du man har verktyg riktiga spökverktyg

[Wijnja]
11/25/18, 4:27 AM
#5

Vi säger inte spökenvi säger andar

[Wijnja]
11/25/18, 4:27 AM
#6

Eller energier

Annons:
Davbjo
11/26/18, 8:21 AM
#7

#4: Vad är det för verktyg och hur vet att de mäter det du påstår? Vet du vad energi är?

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

[Wijnja]
11/26/18, 8:29 AM
#8

Klart jag vet vad energie är är du dum eller spelar du dum

Davbjo
11/26/18, 2:57 PM
#9

#8: Märkligt att koppla din kunskap till min intelligens. Så, förklara då vad energi är. Och besvara gärna mina andra frågor också.

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

IsabellsHamsterhem
12/14/18, 11:11 PM
#10

Har varit med om samma sak, flertalet gånger.
Tror det är någon som vill ha uppmärksamhet!
Behöver inte "utredas" eller så utan om det stör dig eller gör dig illa till mods så säg antingen till det att "gå iväg" eller bara försök ignorera det genom att t.ex lyssna på ljudbok eller kolla serie :) Så du kommer på andra tankar.

Rescue --> https://isabellshamsterhem.weebly.com/

Guldhamster, Campbell Dvärghamster, Vintervit Dvärghamster och Roborovski Dvärghamster uppfödning --> https://luvaxhamstery.weebly.com/

[Wijnja]
2/1/19, 7:41 PM
#11

Hehehe det kommer inte hjälpa be den försvinna har provat själv

JRSN
2/10/19, 11:38 AM
#12

Det förefaller mig vara en avliden närstående person som vill ge sig tillkänna och visa att han/hon finns kvar på andra sidan. Ett besök hos ett medium skulle kanske kunna reda ut om anden vill förmedla något.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Upp till toppen
Annons: