Annons:
Etikettandar-spöken
Läst 1105 ggr
Sanel87
2017-02-10 13:27

Andar runt mig

Hej …jag såg nåt i vår källare då jag var 10 år en man sitta där i ett hörn vit hår vitt skägg vände mig om och sprang därifrån kanske 30 sec senare så min pappa kollade så fanns det ingen där ..känner närvaro som att jag blir iakttagen en närhet olika känslor och folks mående och känslor på nåt sätt mycket sånt på senaste tiden spec i folk samlingar dras till gammla övergiva byggnader spec om det sägs att det händer grejer där vad händer här igentligen …är jag medial eller

Annons:
Davbjo
2017-02-23 16:13
#1

Låter som en felaktig syntolkning som sedan omformats till ett mer konkret falskt minne genom åren.

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

MissClue
2017-03-22 10:28
#2

#0 Kan inte svara på vad du såg eller om du är medial eller inte men jag vill tipsa dig om att läsa på om högkänsliga personer, kanske kan du känna igen dig?

https://hspforeningen.se/om-hogkanslighet/

I love not man the less, but Nature more…

SilverRosen
2017-04-24 14:16
#3

Att känna av känslor i folksamlingar och att kanalisera enskilda människor är helt olika saker.
Att känna av folk, stämningar, kroppsspråk kan visa sig ifall du är högkänslig och har hög empati. Många olika personlighetsdrag påvisar drag att kunna läsa av folk, det tillhör vårt genetiska arv.

Däremot, att kanalisera in en specifik människas mående och nästan känna dennes känslostormar i sitt sinne..den förmågan är på ett andligt plan. För vissa behövs denna kanaliseringen som en sorts ventil för deras känslor och mående, ofta är detta mycket utmattande och drar mycket energi från dig. När personer ventilerar kan du nästan se allt denne berättar framför dig, du är i deras skor så att säga.
Att kanalisera ska man vara försiktig med, då det utmattar dig själv och 'smittar' av sig på en om man inte vet hur man ska göra sig av med andras energier du tagit åt dig.
Att kanalisera och vara 'öppen' i en stor folksamling är en ren mardröm och kan orsaka stor ångest och hög utmattning snabbt.

Som människa har vi alla många andar omkring oss dagligen och ibland uppfattar vi dem. Det är mycket möjligt att du såg en farbror i källaren, men du kan också ha drömt det och hjärnan sparat det som ett minne. Du kan nu i vuxen ålder be den äldre mannen visa sig igen, ifall du vill ha ett konkret svar.

Att dras till gamla byggnader kan också bero på människans dragningskraft till dem, som den andliga biten. Med övning lär man sig skillnaden, på vilket sinne som gäckas.

Att undra ifall man är medial är som att fråga ifall du har födelsemärken, vi har alla det, men det manifesterar sig i olika grad och olika sätt. Att hitta sitt mediala syfte är svårare, det är som att hitta den rätta karriären i ens vanliga liv.

Upp till toppen
Annons: