Jo, det har visst med trådens ämne att göra. Att ni på ÖN sopar bort detta och normaliserar detta självpåstådda mediums misstänkta brott med "det finns flera som sexofredar". Något som du nu också bekräftar att du gör när du förminskar brottet genom att skriva att "men det finns avskum överallt, oavsett trosuppfattning".
Vad är det som på ÖN inte "tillåts" gällande denna länk? På Spiritualism diskuteras detta friskt men på ÖN ska det sopas undan och glömmas bort innan medlemmar ser det.
Var jag vill komma? Det har jag berätta flera gånger (men hann inte på ÖN då du ställde frågan men låste tråden illa kvickt).
"Jag vet att du vill lyfta fram att det var någon inom det andliga". Ja, precis. Det var ju det. Någon som dels påstår sig kunna prata med döda människor (och de döda pratar tillbaka), som tar betalt av detta av människor i sorg. Ser du inte kopplingen?
Menar du då på fullt allvar att man heller inte ska prata om Anders Åkessons fusk? Eller hur var det på ÖN? Var det inte ni som snabbt sopade Åkesson-incidenten under mattan så han kunde fortsätta sitt värv?
Hur många gånger har ni på ÖN inte försökt svartmåla James Randi och andra skeptiker utan att ni brytt er om att ta bort sådana poster?