Annons:
Etikettnyheter
Läst 2761 ggr
JoHo
11/21/13, 8:53 AM

Sylvia Browne död

Annons:
Astell
11/21/13, 11:58 PM
#1

RIP Sylvia!

JoHo
11/22/13, 9:37 AM
#2

#1

Ja, verkligen.

Låt oss länka till klippet på länken ovan som även Jane Lyzell länkade till på Spif

Fjäril
11/22/13, 1:54 PM
#3

Oavsett vad man tycker om en person, är det tragiskt när någon går bort.

Sajtvärd på Övernaturligt

Astell
11/22/13, 2:12 PM
#4

#2

Jag var ingen fan av Sylvia precis men man kan säga RIP ändå…

JoHo
11/22/13, 3:10 PM
#5

#3

Där håller jag med dig till punkt och pricka.

Gesus Pettersson
11/24/13, 11:35 AM
#6

Fast jag vet inte om det bli så särskilt RIP för Sylvia om det nu är som hon påstår, att det finns ett "other side" - jag menar då kommer hon att stöta på tex Amanda Berrys mamma som hon lurade och sa att hennes dotter var död i 10 år och antagligen många fler som hon blåst.

Så RIP vet jag inte om det blir direkt…

Sylvia hade fö bokat in event till nästa år, och själv förutsagt (visste) när hon skulle dra in årorna, det blev fel på typ, 11 år - det är som vanligt i bedragarbranchen, dom visar att dom bara är, just bedragare…

Så mycket woo - så lite tid!
Det jag hinner kika på och skriva om hamnar på Gesusbloggen 

Annons:
JoHo
11/24/13, 11:43 AM
#7

#6

Du har nog helt rätt. En del blev upprörda över att jag la ut den första nyhetslänken om detta, men t om Jane Lyzell firar hennes död. Hon skriver på SpiF följande i tråden om Brownes död:

"Som medium sörjar man inte sin död - man jublar för att ha kommit hem- så även Sylvia"

Håller med att Sylvia säkert blir glad att träffa stackars Amandas mamma där … Och vice versa… Nä, inte vice versa förresten. Browne håller sig nog från henne allt hon kan i s f.

Astell
11/24/13, 6:06 PM
#8

Amandas mamma har nog upplevt den kärlek som finns på andra sidan..många som går över vill inte komma tillbaka hit så jag tror inte det är någon fara med henne…men säkert kommer Sylvia få titta igenom sitt liv och se hur hennes uttalanden har påverkat människor och jag tror nog hon aktar sig i framtiden att använda sig av krafter hon inte har kontroll över..det blev lite för mkt egogrej av det som det blir med många som har fina gåvor men där det går överstyr…

JoHo
11/24/13, 9:20 PM
#9

#8

> Amandas mamma har nog upplevt den kärlek som finns på andra sidan..många som går över vill inte komma tillbaka hit så jag tror inte det är någon fara med henne…

Spekulerar du eller vet du detta?

Astell
11/24/13, 10:46 PM
#10

#9

Det är vad jag har förstått att det går till genom alla NDU jag har lyssnat på..

chik
11/25/13, 12:53 PM
#11

ja då har hon hamnat på rätt plats..I det gudomliga..

Lena.P är jag i verkliga livet.

JoHo
11/25/13, 1:12 PM
#12

Någon av er som haft kontakt med henne?

Gesus Pettersson
11/26/13, 11:36 AM
#13

#8 Astell "Amandas mamma har nog upplevt den kärlek som finns på andra sidan..många som går över vill inte komma tillbaka hit"

Vad menar du med att "komma tillbaka hit", och vad har det med något att göra?

Och "ingen fara med henne", nej såklart inte nu när hon är död. Men tänk alla dom år mamman levde, med tron att hennes dotter blivit mördad och allt vad det innebar av tex sorg, saknad och tappad livslust med mera, helt i onödan, bara för att ett av alla dessa påstådda medium lurat henne.

Sen, "jag tror nog hon aktar sig i framtiden att använda sig av krafter" - i framtiden..? Sylvia är död!

Så mycket woo - så lite tid!
Det jag hinner kika på och skriva om hamnar på Gesusbloggen 

Annons:
ru4real
11/26/13, 11:49 AM
#14

#13 Krafter? Hon hade ju inga från början, annat än förmågan att dupera folk.

Astell
11/26/13, 11:54 AM
#15

#13

Vi ser olika på det…

ru4real
11/26/13, 11:59 AM
#16

Det enda jag kan tänka på är faktiskt "Ding Dong, the wicked witch is dead…" Säkerligen "bad taste", men så tänker jag.

Astell
11/26/13, 11:59 AM
#17

#15

Nä och vad ska du göra åt det?? Bara gnälla om hur folk duperar hit o dit???

Gesus Pettersson
11/27/13, 8:09 AM
#18

#15 "Vi ser olika på det…"

Ja det kan man lugnt säga - men du kan inte säga vad du menar alltså..!

Så mycket woo - så lite tid!
Det jag hinner kika på och skriva om hamnar på Gesusbloggen 

Upp till toppen
Annons: