Annons:
Etikettkonspirationsteorier
Läst 2262 ggr
JohannaEkroth
2013-05-27 22:19

Linsmoln och UFOn

Nu hör kanske inte UFOn hemma på andlig skepticism men jag ville posta det här ändå. Är det för OT får ni ta bort det. La det under konspirationsteorier.

Kika på denna sida då jag inte tänker sno några bilder. http://www.unimeteo.net/foto-video-la-storia-della-meteorologia/5935-nubi-lenticolari-sul-vulcano-mauna-kea-hawaii-usa.html

Lenticularis, eller "linsmoln", kan bildas när fuktig luft passerar över berg. Är det vindstilla kan ett linsmoln ligga still ovanför en bergstopp ganska länge. Av förklarliga skäl har flera trodda UFO-iaktagelser förklarats med linsmoln. Bilderna visar ett lenticularis över vulkanen Mauna Kea på Hawaii.

Ja, nog är det lätt att ta fel, eller vad säger ni. 😮

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Annons:
JohannaEkroth
2013-05-27 22:24
#1

Här finns en grupp på Facebook, för er som har Facebook, vet inte om man kan nå den annars. Hur som helst är den om Linsmoln, fast sidan på Facebook funderar på att det kanske är kamouflerade UFOn, sk Cloudsfo (Skyfo). 😟 Där gick nämligen min gräns för vad jag tror på.

http://www.facebook.com/pages/Cloudsfo/302667319840723

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

chik
2013-05-28 09:17
#2

Höstlegenden..Vilka vackra bilder..Wow.

O jag tror att det är avgaser.så som kommer efter bilar när det är väder för att göra vatten till moln. eller vad jag nu menar..

Men fina o vackra bilder.

O tror man på UFO så förstår jag att man ser Tefat ..

Många gånger så ser o hör man det man vill..Så tror jag'😊

Lena..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Fjäril
2013-05-28 17:35
#3

Visst kan det se ut som UFO:s men jag tror inte att vi skulle se dem , i så fall. Eller vad vet jag? 

Jag är inget UFO-fan men det skulle vara spännande att se ett, om det finns vill säga.

Sajtvärd på Övernaturligt

[Zorita]
2013-05-28 23:52
#4

Fina moln, jag kan se varför man misstar sig. Jag har sett ett ufo en gång, eller nåt. Men jag tror inte på dem. Jag tror inte utomjordingar skulle göra såna flybys bara sådär utan att ge sig till känna.

[Ladymoon]
2014-01-15 23:14
#5

Mycket vackra molnformationer.  Man kan mycket väl förstå folk som tror sig ha sett ett "flygande tefat".

Jag har sett sådana moln över fjällen i Jämtland många gånger ;-)

Upp till toppen
Annons: