Annons:
Etikettmedium
Läst 2996 ggr
[DillSill]1
2013-06-10 19:23

Ny tråd DillSill

Med anledning av den här.

Ingen förhandsinfo om man / kvinna, jag är en sträng lärare.

Lycka till Skeptiker, vem vet ni kan lyckas utan hot eller cold readings.

Annons:
[Starman]
2013-06-10 19:32
#1

Är det inte kutym vid såna här övningar att även bifoga en bild, föreställandes något med personlig anknytning till den som vill bli läst?

------------------------------------------------------------------------------

Jag gissar på att du är en kvinna. Kvinnor är, som jag uppfattat det, överrepresenterade bland nyandliga. Och eftersom du vänder dig till skeptiker med den här utmaningen, antar jag att du är en nyandlig.

Sedan gissar jag på att du inte är en lärare i verkligheten, utan använder ordet i en mer metaforisk bemärkelse.

Dill och sill i användarnamnet. Finns det en mening bakom dessa ord?

Fjäril
2013-06-10 19:41
#2

Kul! Heja Starman som var först ut. Fler?

Sajtvärd på Övernaturligt

[Starman]
2013-06-10 19:41
#3

#0 Känner du igen dig?

Fjäril
2013-06-10 19:47
#4

Fler måste väl försöka innan DillSill berättar något? 🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

[DillSill]1
2013-06-10 19:47
#5

Feedback kommer inom några dagar så fler får chans att prova på utan att jag ger ledande svar till andra som vill försöka.

[Starman]
2013-06-10 19:51
#6

#5

Jag gör bara som jag sett att medium gör. Exempelvis Terry Evans säger ju ofta "Förstår du?". Detta för att kunna ändra min historia om det jag säger inte stämmer, såklart. ;)

Annons:
Fjäril
2013-06-10 19:52
#7

#6

Haha!

Sajtvärd på Övernaturligt

Joppo
2013-06-10 20:37
#8

Andarna ger mig följande information om DillSill:

* DillSill är en hon.

* DillSill planerar att göra något med sina gardiner

* DillSills bil är trasig på något sätt eller kommer att gå sönder snart

* DillSill bör i närheten av vatten. Andarna visar mig också träd.

* DillSill har ett ärr på sitt vänstra knä