Annons:
Etikettallmänt
Läst 1955 ggr
[NeferNefer]
5/18/13, 4:14 PM

Bill Gates snyggast!

Lite OT, och i och med detta kanske ni kan känna er varnade för att jag är lite trött just nu 😴

Jag läste en nyhetsrubrik, och jag läste den flera gånger, och varje gång blev det samma resultat.

"Bill Gates snyggast - Ingvar Kamprad på 5:e plats"

Snacka om att jag fick myror i huvudet, tills jag insåg att det inte alls stod snyggast utan rikast. Var inte det en snygg felläsning? Gapskrattar

Annons:
olaka
5/18/13, 4:29 PM
#1

Freudian slip of the eyes?

Medarbetare på Skepticism.

Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.

[Starman]
5/18/13, 4:29 PM
#2

Din trådrubrik fick mig att tänka på den här låten, i vilken texten handlar om att Bill Gates är… snyggast. 🙂

[NeferNefer]
5/18/13, 4:31 PM
#3

#1: haha, ja, nåt måste det ju vara …

#2: åh, så jag var alltså inte först med att upptäcka det? Attans.

Fjäril
5/18/13, 6:48 PM
#4

Haha, ja ibland får man läsa om flera gånger 😃

Sajtvärd på Övernaturligt

JoHo
5/19/13, 1:05 PM
#5

Pengar, kändisskap och makt (samt en egenskap till jag inte kan nämna här) är oerhört attraherande för många kvinnor. 

För inte tror ni väl att det alltid är äkta kärlek när en känd, rik rynkig gubbe på 80 år gifter sig med en urping på 26 år?

Astell
5/19/13, 1:25 PM
#6

#5

Nej visst är det så i de flesta fall JH men många ggr kan en kärlek växa fram..

Annons:
JoHo
5/19/13, 1:28 PM
#7

#6 

Visst. Lev gärna i den romantiserade villfarelsen….

Hellas
5/19/13, 2:22 PM
#8

35 Jag är benägen att hålla med dig, rent intellektuellt och erfarenhetsmässigt så är det helt osannolikt för mig att det skulle röra sig om enbart kärlek. Det enda som möjligtvis växer fram är en fader/dotter relation.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Astell
5/19/13, 2:38 PM
#9

#8

Jo när ålderskillnaden är så stor….men en far/dotter relation kan ju också vara kärleksfull…whatever.. det är deras val…

saur
5/19/13, 2:41 PM
#10

Kvinnan vill ha ett liv i frihet (pengar), känna sig beundrad kanske.
Den rika gubben vill visa att han har något värdefullt (av samhället räknat) vid sin sida, kanske känna sig mindre ensam. Han vill säkert också känna sig beundrad.. på ett annat vis dock.

Båda utnyttjar varandra, det är en win win situation. Tror det är mycket sällan inte båda parter vet vad som händer när det gäller just den typen av förhållande.

Så tror det växer fram någon typ av förståelse för varann.. Inte direkt passionerad kärlek kanske. Fast det händer säkert det med.

[NeferNefer]
5/19/13, 3:14 PM
#11

Ja, jag vet inte … andra människor får väl göra som de vill, så länge de inte skadar någon eller något. För min egen del vill jag ha egna pengar, inte andras, så jag skulle inte gifta mig till pengar.

Upp till toppen
Annons: