Vilken personlighet har du?
Här är ett test som talar om vilken personlighet du är.
Jag har inte gjort det själv (än) så berätta gärna vad det kom fram till gällande dig 🙂
Sajtvärd på Övernaturligt

Nu har jag gjort testet två gånger och testade att skriva (om) helt olika saker på helt skilda sätt - ändå blev resultatet nästan detsamma samt förklarade mig ganska bra "som person".

Testportalens tester lämnar en del i övrigt att önska……😎
Men som en kul grej och underlag för att fundera vidare själv…..
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Heehe..Här kommer mitt resultat:
Du verkar vara en glad person som ofta ser ganska ljust på tillvaron! Du är också ambitiös och målinriktad och vet ofta vad du vill även om du också kan börja tveka vid svåra val. Du har en del svagare sidor men dessa kan du oftast kompensera med sånt du är bra på. Du blir ofta besviken när du hindras av problem och svårigheter. Du ser dig själv som en person som en oberoende tänkare och godtar inte andras åsikter utan bevis. Ibland kan dock dina förväntningar vara lite orealistiska. Du gillar att ta det lungt och anstränger dig helst inte i onödan men samtidigt föredrar de en viss omväxling i livet. Du kan vara ganska disciplinerad och självkontrollerad när du anstränger dig och brukar vara bra på att hålla skenet uppe även om du kan känna dig orolig ibland. Du ser dig själv som huvudpersonen i ditt eget liv och vet hur viktigt det är att ta hand om dig själv! Du kan vara utåtriktad och social men ibland också vara blyg och återrhållsam och vill gärna vara omtyckt av andra. Ibland kan du känna att du inte räcker till för alla och funderar på de val du gjort i livet.

Det testet är 101% fejk.
Pröva att skriva in ca 100 nonsens ord. Då får du samma resultat. Vi har redan skrattat och hesa åt det "testet" inne på min sajt.
😉
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

http://astrologi.ifokus.se/discussions/518ba9c38e0e742e5e005792-personlighetstest?discussions-2
Sådana här test är väldigt roliga då de faller på eget grepp.
😃

#4 Nej det är inte värrt att tro på det alldeles för mycket :)

Sund skepticism är inte av ondo, det är när det blir religion och dogm som man ska dra öronen åt sig.
😉

Sant! 👍
Jag tog testet på skoj.
Kändes nästan om att det skulle kunna passa alla…
😃