Annons:
Etikettandar-spöken
Läst 1423 ggr
fellie.e
2014-06-09, 13:48

Synsk

Hej! Jag är en tjej på 11 år ska fylla 12 denna månaden:)) jag får känslan att jag är synsk och jag vill veta omjag är det:/ ganska ofta så får jag tankar och de e som om ngn vill prata med mej asså gfå kontakt. Och det är läskigt. När jag precis hadde föyttat in på min pappa i en lägenhet så första natten hade jag ingen säng sp jag fick sova hos min storasyster som är 22 år jag kunde inte sova och de var mörkt i hallen när jag titta ut dit så såg jag en kvinna en vit kvinna med mellan långthår kanske 15 år hon hade en tjock klänning hon såg snäll ut men jag blev rädd så jag vände mej om och sa till min syster att jag va rädd:'( Tacksam flr snabbt svar

Annons:
Fjäril
2014-06-10, 11:19

Hej och välkommen hit, I mörker kan vi "se" allt möjligt och jag tycker inte att du behöver vara rädd, eller snarare att det inte finns något att vara rädd för. Varje gång du känner den där rädslan och "ser och hör" saker så tänk på något roligt, titta på tv eller läs en bok. Jag kan också få för mig en massa saker när det är mörkt och alla sover, allra helst om jag tittat på en skräckfilm :) Vad gäller synskheten så känner vi nog alla på oss saker ibland.

Sajtvärd på Övernaturligt

ru4real
2014-06-10, 14:45

Det är ju så att hjärnan kan ju skapa en massa saker i trött tillstånd eller om man är nyvaken. Det är t o m medicinskt känt och det finns flera forskningar på området (men så klart kommer jag inte på namnet just nu). 

Har själv råkat ut för att ha sett en massa saker flygandes runt, underliga djur och annat då jag en gång var vaken mer än 24 h i sträck. Ganska fascinerande faktiskt.

Och att testa att du verkligen är synsk, är svårt, ingen har hittils verkligen lyckats med att bevisa det under kontrollerade former. Många tror sig vara synska, men det är inte riktigt samma sak.

Läs mer om sömn - visserligen inte helt relaterad, men intressant iaf.

Morphogenesis
2014-06-10, 15:28

#2. Har man haft sömnproblem känns det där igen väldigt väl. Själv blir jag smått paranoid och kan nästan hallucinera när jag går utan sömn i 24h och mer.

[X=0]
2014-06-10, 20:09

Hej fellie.e

Du skall söka trygghet.

Förklara bara att du är rädd för mörkret, din storasyster kommer att förstå dig.

Det finns ingen anledning att förklara vad i mörkret du är rädd för.

Jag sökte min trygghet hos mina föräldrar, jag tog mitt täcke och kudde till deras sovrum.

Alla är rädda för något och i din ålder är det viktigt att du finner tryggheten.

[Borttaget]
[Borttaget]
2014-06-19, 16:26

Inlägget är borttaget

[mommo 12]
2014-06-19, 18:39

Jag skrev

men jag menade att du var ung.

ursäkta mig.

Annons:
Upp till toppen
Annons: