Annons:
Etikettlänktips
Läst 1322 ggr
retep
2014-02-14 21:24

Mer om TM

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Annons:
Morphogenesis
2014-02-15 07:21
#1

Vad vill du ha sagt?

retep
2014-02-15 10:28
#2

Jag har så ofta fått synpunkter på att att mina inlägg och speciellt om TM saknar evidens! Eller att evidensen inte håller för att studierna är partiska gjorda av TM anhängare Här har man nu samlat olika studier som visar på att det är många olika studier som gjorts på TM av olika forskare utanför TM. Lägger ut den här för att jag antagligen fascineras av att många här alltid har skeptiska synpunkter och tvunget skall vara kritiska och försöka sticka hål på sådant som för så många är fakta och en upplevd verklighet.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[Boxman]1
2014-02-15 13:46
#3

#2

Det hade varit intressant att få höra dig argumentera med egna ord i den här frågan. Vad kan TM ge upphov till och vilken evidens finns för detta?

retep
2014-02-15 14:55
#4

Jag har ju många gånger berättat om TM och argumenterat i frågan men inte kunnat lämna evidens som godtagits! Det är därför jag länkade till forskningsresultaten och de evidens man har kommit fram till i dessa olika studier.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[niklaeri02]
2014-02-15 21:47
#5

Så bra att det finns forskning på detta med Gud, och bevis om jag förstår rätt? Då kan ju mer skeptiska även ta till sig detta med Gud som en evig kraft, m.m.🙂

Upp till toppen
Annons: