Annons:
Etikettandlighet
Läst 2374 ggr
[kajmal"]
12/17/13, 6:18 AM

jesus i fokus

sajten jesus i fokus verkar drivas av sektmedlemmar. det mesta är förjudet enligt skrivreglerna.   påminner en hel del om jehovas vittnen

Annons:
Joppo
12/17/13, 11:14 AM
#1

Det håller jag inte med om. JiF är en av få troendesajter som tillåter en öppen debatt mellan skeptiker/hedningar och de kristet troende.

Dock skulle jag tro att de inte är speciellt intresserade av att ta del av ditt flum därinne. De verkar ganska så anti mot allt som har med new age/utomjordingar/konspirationsteorier att göra. Dels ligger det utanför sajtens inriktning och sen så anser de nog att mycket av det som du tror på är ogudaktigt.

Morphogenesis
12/17/13, 11:36 AM
#2

Jag håller med #1, det är ungefär så jag också uppfattat det.

Fjäril
12/17/13, 12:11 PM
#3

Jag håller inte till på Jesus.iFokus men jag förstår inte vad din åsikt har att göra med den här sajten. Ta dina eventuella klagomål med behöriga, de har säkert en förklaring till hur du upplever det.

Sajtvärd på Övernaturligt

Twinflamewolf
12/17/13, 4:30 PM
#4

Näh det kan jag inte tro Kajmal och dom är ju medlemmar och admin från olika samfund så knappast att alla skulle ingå i en sekt.

Besöker inte ofta JiF men dom få gånger jag vart där har då jag bara blivit bra bemött och det trots att vi sett olika på saker och ting.

Förstår inte riktigt din trådstart,vill du ta upp ämnet sekter eller bara den berörda sajten ? om det är det sistnämnda har du fått svar i #3😉

Twinflamewolf
12/17/13, 4:41 PM
#5

Ajdå Kajmal läste nu och du hamnade på helt fel sajt med dina tankar så jag kan förstå det blev en reaktion så bara respektera det och ta upp dina tankar på andra andliga forum istället för just JiF,forum som förstår det här med guider mm för det tillhör inte alls deras tro.

[kajmal"]
12/17/13, 11:46 PM
#6

#1 har införlivat dej i min andliga församling på 3 miljarder människor

Annons:
annatpi
12/22/13, 7:02 PM
#7

En sektmedlem, jehovas vittne, forum, whatever, som inte klarar att debattera eller åtminstone kommentera  vad som helst är inget att ha.

iMrtin
1/24/14, 9:09 PM
#8

Bästa sajten på hela iFokus.se som jag varit och härjat på faktiskt.


[letter]
1/24/14, 9:45 PM
#9

Jag har haft en extrem het debatt på Spiritualism iFokus om Jesus: 😇

http://spiritualism.ifokus.se/discussions/52df1b5f8e0e7414e50032f1-var-jesus-ett-medium?discussions-1

Slutade mycket bra! även om tråden låstes och man får hoppas att värden blir mycket bättre så som debatten slutade. 😃!!!

Upp till toppen
Annons: