Annons:
Etikettandar-spöken
Läst 1083 ggr
Maria
12/29/13, 8:43 AM

Kul slump

Jag har adopterat en ganska vild hittekattunge och igår så försvann han i "biblioteket" där det står 7 fulla bokhyllor.

Han dök fram som gubben i lådan och rev givetvis ner 3 böcker och den ena boken var "Katten som kunde flyga" och 15 andra berättelser om katter. Jag hade ingen aning om att jag hade denna bok.

Lite kul tyckte jag.😃

Nu la jag detta under "andar och spöken" men jag tror givetvis bara att det var en rolig slump.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ming
12/29/13, 10:24 AM
#1

Ibland blir det Bingo🌟

Astell
12/29/13, 10:37 AM
#2

Liten magisk katt det där som manifesterar böcker du inte har 😉🙂

Fjäril
12/29/13, 11:25 AM
#3

Katten tyckte väl att det var spännande böcker :) På tal om det så var jag med om något liknande. Jag gick och funderade över något citat jag hade läst (om det var på Facebook) men minns inte vad det var nu (det är heller inte det intressanta) och mitt i all fundering, samtidigt som jag plockade/städade i skåp här hemma, fann ja en bok med en titel som var så lik citatet att jag kom vad det handlade om. Det var också lite kul, tycker jag :)

Sajtvärd på Övernaturligt

Maria
12/29/13, 2:13 PM
#4

Haha, han kanske gillar högläsning och vill höra lite sagor om andra katter😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: