Annons:
Etikettandar-spöken
Läst 1743 ggr
Aleya
2013-12-15 22:10

Finns andar? Fortsättning

Fortsättning på denna tråden: http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/52ab636d8e0e74084d001473-finns-andar?discussions-1

Detta då den inte passade mer på ÖN.

Här kan vi fortsätta skriva och hänvisa till den tråden.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
Aleya
2013-12-15 22:17
#1

#76 av Krille12

Ja men hur kan du då uttalat dig som du gjorde i #66?

Du får gärna förklara hur mätinstrument kan vara inkorrekta som du först påstod, eller baserade du ditt uttalande på att jag nämnde ett exempel på ett TV-program som använder dessa som du anser själv är ett program som inte innehåller bevis?

Jag anser att det är mycket antaganden och fördomar från din sida i denna diskussionen.

Jag skulle gärna vilja ha åsikt från andra om ni anser att mätinstrument som kan mäta energi kan vara inkorrekta.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

JoHo
2013-12-15 22:23
#2

VARFÖR byta trådar? Det blir EVINNERLIGT svårt för nya att följa med då de måste hoppa mellan forum. Dessutom blir det svårare att citera.

Det enda som visas upp här är att på ÖN får man INTE göra annat än hålla med. Inte speciellt bra reklam för ÖN om man säger så…

Aleya
2013-12-15 22:26
#3

#2 Ta det då med Fjäril. Det var hon som först skrev det så jag gjorde det.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Morphogenesis
2013-12-15 23:58
#4

#1. "…som kan mäta energi"

Förklara gärna vad du menar här.

Fjäril
2013-12-16 14:17
#5

#2

Jag har svarat dig på ÖN.

Sajtvärd på Övernaturligt

Krille12
2013-12-16 16:28
#6

#1 Jag skrev att instrumenten inte var så trovärdiga då det är ett Tv-program, jag skrev inte att de var inkorrekta. Jag har för lite kunskap om det för att avgöra om resultaten är inkorrekta, eftersom resultaten är mycket viktigare än själva instrumenten. Sen förklarade Starman varför resultaten är inkorrekta. Från Starmans kommentar: http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/52ab636d8e0e74084d001473-finns-andar#84 "De misstolkar alltid totalt och rakt igenom det som deras utrustning visar på. Att de tolkar deras mätresultat som spökaktivitet är tragiskt, och att människor inte bemödar sig sätta sig in i vad för utrustning de använder sig av och vad den egentligen mäter, utan bara antar att den mäter spökaktivitet, på grund av att spökjägarna påstår att den mäter spökaktivitet, är också, i mitt tycke, djupt tragiskt."

Medarbetare på Vetenskap.

Annons:
[Evigheten]1
2013-12-16 21:40
#7

#2 av JoHo

Du skriver detta…

Det enda som visas upp här är att på ÖN får man INTE göra annat än hålla med. Inte speciellt bra reklam för ÖN om man säger så…         

Om detta ÖN nu är en plats för människor som är just intresserade av att "frimärken", hur intresserade tror du dom är av "ER" som inte är intresserade av frimärken?

Jag förstår precis din frustation, tog 2 dagar denna gång att neutralisera (4 dagar gången innan). inget du fattar men se det som ett frimärke du inte är inreserad av.

HjärtaEvigheten

JoHo
2013-12-16 22:20
#8

#7

> Om detta ÖN nu är en plats för människor som är just intresserade av att "frimärken", hur intresserade tror du dom är av "ER" som inte är intresserade av frimärken?

Men jag är intresserad av era frimärken (vad har frimärken med saken att göra?)

> Jag förstår precis din frustation, tog 2 dagar denna gång att neutralisera (4 dagar gången innan). inget du fattar men se det som ett frimärke du inte är inreserad av.

Jag är inte på något sätt frustrerad. Jag är luttrad. Däremot har du rätt att jag inte förstår vad dumenar med resten. Antar att du menar att tråden dog efter si och så många dagar efter att den flyttades? Antar att du klargör det hela, eller hur?

Denna kommentar har tagits bort.
Morphogenesis
2013-12-16 22:44
#10

#9"Men jag är intresserad av era frimärken (vad har frimärken med saken att göra?)"

Att samla på frimärken eller inte samla är alltså samma sak?"

Flytta inte målstolparna.

[Evigheten]1
2013-12-16 22:49
#11

#10 av Morphogenesis

Spelar du fotboll, bandy eller ishockey?

Jag utövar alla tre, gillar inte att tävla längre utan gör det i goda vänners lag som en rolig grej.

Evigheten

Morphogenesis
2013-12-16 22:50
#12

#11. Irrelevant.

[Evigheten]1
2013-12-16 22:55
#13

#12 av Morphogenesis

Om du menar detta ……

irrelevant

betydelselös, ovidkommande, oväsentlig, likgiltig, utan intresse

Då är vi faktiskt ganska ense du och jag.

Evigheten

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: