Annons:
Etikettfrågor-om-sajten-funktioner
Läst 1038 ggr
Fjäril
2013-11-19 19:18

Ny funktion för vår startsida!

Jag ställer samma fråga här som på Övernaturligt, kopierat och klart 🙂

Vi har en ny funktion som vi kan använda oss utav om vi vill - och därför tänkte vi höra med er hur ni vill ha det?!

Vanligen när man kommer in till en sajt, som Andlig Skepticism, utan att följa sina uppdaterade inlägg, möts man av en artikel (dem vi har med bland annat intervjuer och annan information) och med tillhörande bild. Alternativet till det är att man istället möts av senast uppdaterade tråden, alltså den tråd som senast skrevs i.

Välj det alternativ som passar er bäst och motivera gärna varför ni valde som ni gjorde.

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
JonasDuregard
2013-11-19 19:29
#1

Låter som en farlig idé. Jag uppdaterar ofta startsidan för att se om någon av mina diskussioner uppdaterats. Då vill jag inte att någon av dem automatiskt markeras som läst.

Jag ser en risk att man missar att läsa inlägg.

Fjäril
2013-11-19 19:31
#2

Här står det lite om det på Support:

http://support.ifokus.se/discussions/528b6e9bce12c46628000e9e-nytt-med-forstasidan?discussions-1

#1

Ja det är också en sak, det tänkte jag inte på, även om jag föredrar den "äldre" varianten ändå.

Sajtvärd på Övernaturligt

[Zorita]
2013-11-19 20:08
#3

Jag tänker som #1 så jag föredrar den gamla varianten.

JonasDuregard
2013-11-19 20:12
#4

Fast det verkar som inläggen inte markeras som lästa. Då blir det mest underligt, man kan läsa samma inlägg som "Olästa" flera gånger.

Ser hur som helst ingen fördel med det hela.

Fjäril
2013-11-19 20:17
#5

Jag har hoppat runt bland sajter och upplever att jag inte riktigt vet om det hänt något nytt i någon tråd, eller det känns som om jag måste ta mig ner till sista inlägget för att försäkra mig.

Sajtvärd på Övernaturligt

Upp till toppen
Annons: