Annons:
Etikettvetenskap
Läst 1344 ggr
[niklaeri02]
7/18/13, 6:28 PM

Vågrörelse

När jag hade det tråkigt och inte mådde så bra funderade jag kring hur allt fungerar. Kom fram till en vågrörelse som räckte från mayakalenderns slut cirka, och fram till 2017-2020 då saker skulle lugna ned sig efter ett andligt uppvaknande. Minns inte hur men den stämde på hur allt fungerar. Hur människor beter sig. Någonting sker som startar vågrörelsen i händelseförloppet och den går upp och ned i en viss tid tills det planar ut och blir stilla. I denna stora vågrörelse finns mindre sådana och i mindre skeenden. Tänkte också att en robot kunde ha denna i sig som ett program att bete sig efter och leva efter. Men jag började må så dåligt av detta att jag slutade och försöker glömma. Ville mer berätta lite vad jag kom fram till.

Annons:
[niklaeri02]
7/18/13, 6:33 PM
#1

Någon som känner igen detta, eller skall jag bara glömma vad jag kom fram till? Har kanske livlig fantasi 😛

JonasDuregard
7/18/13, 8:52 PM
#2

Jag tror det är din fantasi som skenat iväg lite 🙂.

Du skrev i en annan tråd att du vårdas för en psykossjukdom. Jag vet inte hur du tänker runt psykosers natur, men om du skrev det medan du var psykotisk så är det kanske ett symptom på sjukdomen?

[niklaeri02]
7/19/13, 1:12 PM
#3

Tack, men inte tror jag att jag hade stark psykos medan jag skrev? Men kanske då jag kom fram till det tråden handlar om. Vet inte i hur stor grad.

Upp till toppen
Annons: