Annons:
Etikettinformation-från-administrationen
Läst 1233 ggr
Fjäril
2013-06-28 20:10

Nu är sommaren här!

Nu är sommaren här, många är lediga och få sitter vid datorerna. Detta innebär att aktiviteten sjunker (på de flesta sajter) och så ska det ju vara, varför sitta inne och uggla när solen (förhoppningsvis) skiner där ute ☀️🙂

Vi som modererar på sajten är inne titt som tätt ändå men vi kommer också vara "lediga" och är kanske inte lika aktiva vi heller men har du några frågor eller funderingar så är det bara att hojta till. Någon av oss är som oftast alltid tillgänglig.

Har ni några särskilda planer för sommaren eller ska ni bara vara hemma och ta det lugnt? 

Trevlig sommar
/Fjäril, JonasDuregard och Starman

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
olaka
2013-06-30 21:28
#1

Jag ska renovera vardagrsummet; byta ut en stödjande bjälke under golvet, isolera om i torpargrunden och slå ut en vägg. Funderar även på att riva ner en öppen spis men den var svår att ta ner, det är murbruk och inte lerbruk.

Medarbetare på Skepticism.

Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.

Fjäril
2013-06-30 21:33
#2

Oj, ja då har du att göra men det är sådant sommar och semester är till för, att ta på sig "måste_men_ändå_roligt_och_nödvändigt - att göra saker" :) För egen del blir det arbete eftersom jag vanligtvis studerar.

Sajtvärd på Övernaturligt

Joppo
2013-07-01 13:44
#3

Jag tänkte åka på en roadtrip genom Sverige och hälsa på gamla vänner. Sen ska jag göra en eller två tavlor också. Jag och min brorsas tjej har ett konstkoncept som vi fiffilurat lite på.

Fjäril
2013-07-01 13:49
#4

Spännande Joppo! Du får visa dina/era alster sedan 👍

Sajtvärd på Övernaturligt

Maria
2013-07-02 12:59
#5

Vi ska byta fasaden på vårt hus och det blir en enkel match då vi bara har en fasad (radhus)😉

Annars blir det att vara hemma och kanske någon resa till hösten istället.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: